czwartek, 1 sierpnia 2013

Fortuna i Streetcom – nowe napoje w rękach ambasadorów

Fortuna i Streetcom – nowe napoje w rękach ambasadorów

Celem kampanii jest umożliwienie przetestowania nowego produktu odpowiednio dobranym konsumentom.  Są świadomi, przywiązują wagę do zdrowego stylu życia, szukają równowagi. Ważne dla nich jest zachowanie zdrowego bilansu i zdrowia. Dbają o kondycję i figurę. Dlatego idealnymi produktami są dla nich nowe napoje Fortuna. W skład nowej linii napojów Fortuna wchodzą smaki: jabłko z papają i trawą cytrynową, cytrusy z trawą cytrynową oraz jabłko z arbuzem i miętą. Smaki napojów są lżejsze, ponieważ sok owocowy został połączony z wodą mineralną. Produkty nie zawierają cukru ani słodzików, dzięki czemu mają obniżoną o 30% kaloryczność. 

Ambasadorzy marki Fortuna, w ramach kampanii product seeding, przetestują nowe napoje i podzielą się nimi ze znajomymi. Otrzymają także informacje edukacyjne o produkcie oraz ulotki dla swoich rozmówców. Kampania ma miejsce w świecie realnym i w sieci – wszędzie tam, gdzie konsumenci komunikują się ze sobą. Będą rekomendowali produkt także wśród znajomych w Internecie, w mediach społecznościowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz